تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در نمایندگی مجاز تعمیرات و به دست تعمیرکاران متخصص و مجرب به شما اطمینان می‌ دهد که با خیالی آسوده می‌ توانید از این دستگاه برای شستشوی لباس‌ ها استفاده کنید. با توجه به اینکه تعمیر اصولی لوازم خانگی و نگهداری از آن ها موجب می‌ شود که از پرداخت هزینه‌ های اضافی جهت تعمیر مجدد در امان باشید، به هیچ عنوان این کار را به هر مجموعه‌ ای نباید بسپارید.

دلایل مختلفی موجب می‌ شوند که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی آبسال وجود داشته باشد. خرابی و بروز مشکل در این لوازم خانگی با گذشت زمان کاملا طبیعی است. به مانند سایر لوازم خانگی، ماشین لباسشویی نیز پس از گذشت مدت زمانی نیاز به سرویس و تعمیر دارد. با توجه به این شرایط ما در مجموعه باتیس سرویس به عنوان یک مرکز خدماتی متخصص، آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی آبسال هستیم.

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در محل

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در محل یکی از خدماتی به شمار می‌ رود که ما خود را موظف به ارائه آن می‌ دانیم. با توجه به اینکه جابجایی دستگاه از منزل به مرکز تعمیرات ممکن است موجب وارد شدن آسیب‌ های جبران ناپذیر به دستگاه شود، ارائه خدمات تعمیر در محل می‌ تواند خبری خوش برای شما باشد. ما این سرویس ویژه را برای شما در نظر گرفته‌ ایم. در هر نقطه‌ ای از تهران بزرگ که قرار دارید، ما در سریع‌ ترین زمان تکنسین خود را به محل اعزام خواهیم کرد.

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در محل علاوه بر اینکه ماشین لباسشویی را از خطرات جابجایی در امان نگه می‌ دارد، موجب می‌ شود که در زمان و هزینه مالی نیز صرفه‌ جویی کنید.

علاوه بر این هنگام تعمیر لباسشویی در محل می‌ توانید خدمات تعمیرکار را از نزدیک و با دقت تحت نظر داشته باشید.

چنانچه در حین فرآیند تعمیر لباسشویی آبسال سوالی داشته باشید، می‌ توانید آن را از تکنسین ما بپرسید.

ویژگی‌ های تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را باید به یک تعمیرکار حرفه‌ ای و تکنسین وارد به این کار بسپارید. متأسفانه امروزه مجموعه‌ هایی غیر متخصص خدمات خود را در این زمینه ارائه می‌ دهند. با توجه به اینکه انجام تعمیرات لوازم خانگی مانند لباسشویی نیاز به تجربه و تخصص دارد، چنانچه این کار به درستی صورت نگیرد ممکن است به سایر قطعات دستگاه نیز آسیب‌ های جدی وارد شود.

یک تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال باید دارای ویژگی‌ های خاصی باشد. تکنسین‌ های ماهر در این زمینه می‌ توانند بهترین خدمات را ارائه دهند. از جمله ویژگی‌ های تعمیرکار لباسشویی آبسال می‌ توان به بهره‌ گیری از دانش و تخصص کافی اشاره کرد. یک تعمیرکار باید با تمام ایرادات لباسشویی آبسال آشنا بوده تا به محض عیب یابی دستگاه بتواند برای تعمیر آن اقدام نماید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال باید بلافاصله پس از درخواست شما در محل حاضر شود.

پس از انجام کار و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال، تکنسین و تعمیرکار متخصص باید به شما توصیه‌ های لازم را به طور کامل بیان کند. از جمله این توصیه‌ ها می‌ توان به دلایل خرابی ماشین لباسشویی آبسال و نحوه تعمیر آن اشاره کرد.

رعایت بهداشت یکی دیگر از مهمترین وظایف تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال به شمار می‌ رود. یک تکنسین علاوه بر رعایت بهداشت باید در محل، ایمنی را نیز رعایت کند.

مشکلات متداول لباسشویی آبسال

بسیاری از تماس‌ هایی که برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال دریافت می‌ کنیم، مشکلاتی رایج را به ما بیان می‌ کنند. احتمال بروز برخی از مشکلات در ماشین لباسشویی آبسال نسبت به موارد دیگر بیشتر است. از جمله این مشکلات می‌ توان به گزینه‌ های زیر اشاره نمود.

  1. آبگیری نکردن ماشین لباسشویی آبسال

یکی از رایج‌ ترین مشکلات ماشین لباسشویی آبسال، آبگیری نکردن آن است. هنگامی که با این مشکل مواجه شدید ابتدا باید به بررسی شیر ورودی آب و شیلنگ‌ های متصل به دستگاه پرداخت. اگر اطمینان حاصل کردید که شیر آب متصل به لباسشویی کاملا باز بوده و همچنین محفظه پودر تمیز است باید به سراغ دلایل دیگر بروید. از جمله مهم‌ ترین دلایلی که موجب آبگیری نکردن لباسشویی آبسال می‌ شوند، گزینه‌ های زیر هستند.

بسته بودن شیر ورودی آب

پارگی شیلنگ‌ ها

کم بودن فشار آب ساختمان

تجمع رسوبات در فیلتر ورودی ماشین لباسشویی

انسداد و پیچ خوردگی شیلنگ‌ های ورودی آب

خراب شدن شیر برقی

کثیف بودن محفظه مواد شوینده

  1. ماشین لباسشویی آبسال آب را تخلیه نمی‌ کند

ساده‌ ترین دلیلی که موجب می‌ شود ماشین لباسشویی آبسال نتواند آب را تخلیه کند، گیر کردن تکه‌ ای از لباس در مسیر خروجی آب و یا استفاده نادرست از مواد شوینده است. قبل از اینکه برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال جهت تخلیه نکردن آب با یک تعمیرکار تماس بگیرید، ابتدا فیلتر لباسشویی را بررسی کرده و با استفاده از یک مسواک، کرک و آشغال مسیر آب را تمیز کنید. دلایل دیگری نیز در این زمینه دخیل هستند.

فرسودگی یا پاره شدن تسمه پمپ

معیوب شدن برد یا تایمر

گرفتگی مسیر خروجی آب یا شیلنگ تخلیه

انسداد فیلتر کف لباسشویی

استفاده نادرست از مواد شوینده

وجود مشکل در میکروسوئیچ و بسته نشدن کامل درب

  1. دلیل لرزش داشتن ماشین لباسشویی آبسال

لرزش و صدای زیاد یکی دیگر از رایج‌ ترین مشکلات ماشین لباسشویی آبسال است. اگر این مشکل را برطرف نکنید، به قطعات داخلی دستگاه ممکن است آسیب‌ های جدی وارد شود. سعی کنید به محض مشاهده لرزش دستگاه، ابتدا پایه‌ های دستگاه را بررسی کرده که تراز باشند. اگر مشکل از این بخش بود، می‌ توانید با استفاده از چند تخته چوب پایه‌ ها را تنظیم کنید.

دلایل دیگری نیز در بروز این مشکل می‌ توانند مورد بررسی قرار گیرند.

نامتعادل بودن بار لباسشویی

وجود مشکل در دیگ لباسشویی

معیوب شدن فنرهای نگهدارنده

خرابی فلکه آبکش

ایراد در قطعه تاخو

  1. بروز نشتی و آبریزی از ماشین لباسشویی آبسال

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال با ما تماس می‌ گیرند، بروز نشتی و آبریزی از دستگاه است. برای عیب یابی دستگاه در این شرایط در گام نخست به سراغ بررسی شیلنگ لاستیک دور درب آن بروید. علاوه بر این با بررسی تمیز بودن محفظه مواد شوینده نیز گاهی اوقات به دلیل نشتی دستگاه می‌ رسیم. از جمله مهم‌ ترین دلایل در بروز این مشکل گزینه‌ های زیر هستند.

کثیف بودن محفظه مواد شوینده

پوسیدگی لاستیک دور درب لباسشویی

انسداد دریچه ورودی آب

خرابی پمپ تخلیه

معیوب شدن سوئیچ فشار

وجود مشکل در دیگ، کاسه نمد و بلبرینگ

  1. چرا ماشین لباسشویی آبسال برق دارد

یکی از مهم‌ ترین مشکلاتی که نیاز به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال به صورت تخصصی را می‌ طلبد، برق داشتن دستگاه است. مهمترین دلایل بروز این مشکل اتصالات و سیم‌ های آن هستند. علاوه بر این موارد دیگری نیز می‌ توانند در بروز این مشکل تاثیرگذار باشند.

خرابی یا زنگ زدگی پریز برق

سوختن موتور ماشین لباسشویی

خرابی و سوختگی سیم برق

خرابی برد و قطعات الکترونیکی دستگاه

فرسودگی و کهنگی المنت

خراب شدن سیم‌ های اتصالات داخلی لباسشویی

به هیچ عنوان برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال هنگام بروز این مشکل به صورت خودسر اقدام نکنید.

  1. ماشین لباسشویی آبسال لباس‌ ها را خشک نمی‌ کند

یکی از مهمترین دلایلی که موجب می‌ شود ماشین لباسشویی آبسال نتواند لباس‌ ها را خشک کند، بروز ایراد در برد دستگاه است. علاوه بر این انسداد شیلنگ تخلیه و فیلتر کف نیز از جمله دلایلی هستند که می‌ توانند در بروز این مشکل موثر باشند. سایر دلایل بروز این ایراد گزینه‌ های زیر هستند.

قطع شدن جریان برق خشک کن

پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی

تنظیمات نادرست خشک کن

سوختن خازن دستگاه

قطعی برق و بروز ایراد در اتصالات دستگاه

  1. ماشین لباسشویی آبسال بوی بد می‌ دهد

اگر از ماشین لباسشویی آسال بوی بد به مشام می‌ رسد، توصیه می‌ کنیم که پس از هر بار استفاده از دستگاه دیواره‌ های ماشین و دیگ آن را به خوبی تمیز کرده و خشک کنید. پس از انجام این کار بهتر است که برای چند ساعت درب ماشین لباسشویی را باز گذاشته تا رطوبت از آن خارج شود.

ارورهای ماشین لباسشویی آبسال

برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال بررسی ارور و کد خطای نمایش داده شده بر روی دستگاه می‌ تواند یک راهنما باشد. هر کدام از ارورهای لباسشویی آبسال به ما بروز ایراد در قسمت‌ های خاصی را نمایان می‌ کنند.

کد خطا F01

عدم آبگیری ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال هنگامی که با کد خطای F01 مواجه شد، توسط یک تعمیرکار خبره باید انجام گیرد. این خطا می‌ تواند بروز ایراد در شیر برقی و اتصالات سیم‌ کشی‌ ها را نمایان کند.

کد خطا F02

خرابی هیدروستات

ارور بعدی که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را می‌ طلبد، خطای F02 است. این پیغام، خرابی هیدروستات را نمایان می‌ کند. تعمیر دستگاه به محض مواجهه با این خطا باید توسط تعمیرکار متخصص انجام گیرد.

کد خطا F04

خرابی میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی

خطای F04 خرابی میکروسوئیچ قفل درب دستگاه را نشان می‌ دهد. برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال هنگام مواجهه با این کد خطا باید با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

کد خطا F06

ایراد در المنت حرارتی دستگاه

پیغام F06 خرابی المنت حرارتی و اتصالات آن را نشان می‌ دهد. در این شرایط یک تعمیرکار باید دستگاه را بررسی کرده و به رفع ایراد آن بپردازد.

کد خطا F07

عدم تخلیه آب لباسشویی

یک تعمیرکار برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال هنگام مواجهه با این کد خطا موارد مختلفی مانند برد الکترونیکی، شیر برقی و پمپ تخلیه را بررسی می‌ کند.

کد خطا F08

بروز خطا در موتور لباسشویی

رفع این خطا کاملا تخصصی بوده و یک تعمیرکار حرفه‌ ای باید آن را انجام دهد.

کد خطا F09

ایراد در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی آبسال

یکی از مهمترین خطاهایی که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی آبسال به صورت تخصصی را می‌ طلبد، خطای F09 است. برای رفع این مشکل یک تکنسین به صورت دقیق به بررسی برد الکترونیکی و اتصالات سوکت‌ ها خواهد پرداخت.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تهران توسط نمایندگی مجاز تعمیرات محصولات این برند، باتیس سرویس انجام می‌ گیرد. ما با توجه به تخصص و تجربه‌ ای که در این زمینه داریم، خدمات گسترده‌ ای برای نصب، عیب یابی، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال ارائه می‌ دهیم. یادآور می‌ شویم تمام خدماتی که ما ارائه می‌ دهیم دارای گارانتی ۶ ماهه هستند. اگر پس از تعمیر لباسشویی آبسال مجددا در قسمت مورد نظر مشکل مشاهده کردید، ما خود را موظف می‌ دانیم بدون دریافت هزینه ایراد به وجود آمده را برطرف کنیم.

عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال

قبل از تعمیر لباسشویی آبسال، عیب یابی صحیح یکی از مهمترین مراحل است. با توجه به اینکه برند آبسال از جمله محبوب‌ ترین برندها در کشور شناخته می‌ شود، تقاضا برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر محصولات این برند بالا بوده و مجموعه‌ های مختلفی در این زمینه خدمات خود را ارائه می‌ دهند. به محض بروز خطا و عملکرد نادرست ماشین لباسشویی آبسال با مجموعه باتیس سرویس تماس بگیرید. ما در سریع‌ ترین زمان، عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال و تعمیر آن را انجام خواهیم داد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی آبسال با توجه به شرایط مختلفی اعلام می‌ شود. از نوع عیب دستگاه گرفته تا تعمیر یا تعویض قطعه در هزینه کلی کار موثر هستند. به طور کلی نمی‌ توان یک مبلغ دقیق برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال عنوان کرد. کارشناسان و تکنسین های مجموعه ما موظف هستند قبل از شروع فرآیند تعمیر ابتدا به شما قیمت و هزینه دقیق را اعلام کرده و در صورت رضایت شما، کار خود را آغاز می‌ کنند.

چرا باتیس سرویس؟

مجموعه ما مفتخر است به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال خدمات تخصصی خود را ارائه دهد. دلایل مختلفی سبب شده‌ اند که کاربران از خدمات ما رضایت کافی داشته باشند. یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ هایی که ما در مجموعه باتیس سرویس خود را موظف به ارائه آن می‌ دانیم، گارانتی خدمات است. تمام خدماتی به ما ارائه می‌ دهیم و همچنین قطعاتی که بر روی ماشین لباسشویی به کار می‌ بریم دارای گارانتی ۶ ماهه هستند.

سرعت ارائه خدمات از جمله مواردی به شمار می‌ رود که ما همواره خود را موظف به ارائه آن می‌ دانیم. به محض دریافت تماس از طرف شما، کارشناس ما در محل حضور پیدا کرده و روند عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را آغاز می‌ کند.

بهره‌ مندی از تکنسین‌ های مجرب و آموزش دیده نیز به شما اطمینان می‌ دهد که روند تعمیر ماشین لباسشویی آبسال به صورت کاملا تخصصی طی می‌ شود.

چنانچه ماشین لباسشویی نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، ما از قطعات اورجینال و اصلی استفاده خواهیم نمود.